جمالیان پاسخ داد؛

مبلغ اضافه کاری پرستاران افزایش می یابد؟

مبلغ اضافه کاری پرستاران افزایش می یابد؟

به گزارش دکتر میوه، عضو کمیسیون بهداشت مجلس، اظهار داشت: دیدگاه دولت نسبت به افزایش مبلغ اضافه کاری و جذب پرستار مثبت است.


به گزارش دکتر میوه به نقل از مهر، سید محمدجمالیان با اشاره به بررسی مشکلات پرستاران در نشست کمیسیون بهداشت مجلس، اظهار داشت: در پی پیگیری های کمیته پرستاری و همین طور کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد مطالبات پرستاران، ۸ مورد از اولویت ها و مطالبات این قشر احصا و حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون در نامه ای به رییس جمهور بر ضرورت توجه به آنها تاکید نمود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه در جواب مکاتبه کمیسیون با رییس جمهور پاسخ داد که حدود ۶ همت از معوقات پرستاران پرداخت و قرار شد پول اضافه کاری آنها که رقم بسیار پایینی هست با پیشنهاد وزارت بهداشت پیگیری و مصوب شود و در این رابطه دیدگاه مثبت خودرا اعلام نمودند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم افزود: همین طور در مورد کمبود تعداد پرستاران هم اعلام گردید که برای صدور مجوز استخدام پرستار هماهنگی های لازم با سازمان اداری و استخدامی انجام شده و امیدواریم بتوانیم تمامی مطالبات پرستاران را تا روز پرستار پیگیری و به تمام مطالبات پاسخ دهیم.

1403/07/14
20:36:59
5.0 / 5
102
تگهای خبر: بهداشت , درمان , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است