دکتر میوه: با وجود اینکه حجم درخواست افزایش یافته است، به دلیل عدم اطمینان حاکم بر بازار کار، همیشه به معاملات واقعی ختم نمی شود. این بدان معناست که کارگزارانی که قادر به جلب رضایت مشتریان خود برای بازدید از سایت هستند، به مرحله مهمی در فرآیند معامله رسیده اند.
برای مشاورین املاک بسیار مهم است که در هنگام نمایش ملکی که ممکن است خریداران را به تعویق بیندازد، به برخی از اشتباهات رایجی که ممکن است مرتکب شوند توجه داشته باشند.
اویم شاهانه این مقاله را برای شما عزیزان ترجمه کرده است : با وجود همه گیری ویروس کرونا، خریداران در هند همچنان به دنبال ملک هستند. Real Insight Q3 2020 نشان می دهد که تقاضا برای خانه در سپتامبر 2020 در واقع به سطح قبل از COVID-19 رسیده است، پوشش فصلی هشت بازار اصلی مسکونی هند توسط PropTiger.com. با توجه به شاخص تقاضای مسکونی مجازی، فشارسنج برای سنجش علاقه مصرفکنندگان آنلاین به املاک مسکونی برای خرید در یک دوره معین، از زمانی که دولت از مارس 2020 قرنطینههای مرحلهای را در هند اعمال کرد، افراد بیشتری از پلتفرمهای آنلاین برای خرید ملک استفاده میکنند.
با وجود اینکه حجم درخواست افزایش یافته است، به دلیل عدم اطمینان حاکم بر بازار کار، همیشه به معاملات واقعی ختم نمی شود. این بدان معناست که کارگزارانی که قادر به جلب رضایت مشتریان خود برای بازدید از سایت هستند، به مرحله مهمی در فرآیند معامله رسیده اند. از این رو باید تمام تلاش ها برای تسهیل خرید ملک انجام شود. این امر باعث می شود تا مشاوران املاک به اشتباهات رایج در زمان نمایش املاک به مشتریان توجه داشته باشند که ممکن است خریداران را به تعویق بیندازند و از این اشتباهات اجتناب کنند.
لینک : طراحی نما مدرن
1. . وضعیت کووید-19 را ساده نگیرید
در حالی که بسیاری از ما از گسترش ویروس آگاه هستیم و تلاش های بیشتری برای ایمن ماندن انجام می دهیم، برخی هستند که ممکن است رویکرد مشابهی نشان ندهند. آنها ممکن است رویکرد معمولی تری داشته باشند، با این فرض که ویروس بیش از هر چیز دیگری آزاردهنده است. اغلب ممکن است فرد از خود دور شود و این رویکرد خود را در مقابل مشتریان احتمالی بیان کند. این در چندین سطح اشتباه است. اولاً، این ویروس کشنده است، حتی اگر میزان مرگ و میر به اندازه برخی ویروس های دیگر بالا نباشد. از این رو باید مراقب باشید تا از به خطر انداختن جان خود یا کسانی که از طریق کسب و کار با آنها ملاقات می کنید، جلوگیری شود. این از شما به صورت حرفه ای انتظار می رود. مهمتر از آن، حتی اگر احساس می کنید که ویروس هیچ تهدیدی ندارد، این دیدگاه های شخصی باید برای خود نگه داشته شود و برای حفظ همه پروتکل ها باید به شدت دنبال شود.
2. . اقدامات احتیاطی در هنگام بازدید از سایت
از آنجایی که نحوه ظاهر شدن شما در سایت برای مشتریان شما مهم است، در فضایی که احتمال ابتلا به یک عفونت کشنده وجود دارد، آدابی وجود دارد که باید رعایت شود:
-
حتما از ماسک صورت استفاده کنید. همین امر برای همه اعضای تیم مهمان صادق است.
-
با مردم به صورت شفاهی و بدون دست دادن سلام کنید و از مشتری خود نیز همین انتظار را داشته باشید.
-
هنگام نمایش ملک، فاصله فیزیکی را حفظ کنید و مشتری را به انجام همین کار تشویق کنید.
-
یک ضد عفونی کننده را برای استفاده همه در بازدید از محل در دسترس داشته باشید.
-
در شروع و پایان بازدید، شستن دست ها و ضدعفونی کردن آنها ایده آل است.
-
بازسازی منزل
3. . از تحمیل نظر خود به مشتری خودداری کنید
نظر شما بدیهی است که ارزشمند است، اما هرگز نباید به گونه ای گفته شود که برای مشتری قاطعانه به نظر برسد. از آنجایی که هدف از بازدید از ملک، اجازه دادن به مشتری برای بررسی ملک و تصمیم گیری در مورد چشم اندازهای آتی است، اجازه دهید به تنهایی نظر خود را در مورد ملک اعلام کند. اگر خریدار قبلاً نظر مثبتی داشته باشد، کلمات مثبت شما در مورد دارایی معنای بیشتری برای خریدار خواهد داشت. یک مشاور ملکی عاقل هرگز نباید این واقعیت را فراموش کند که نظرات ارزش خود را از دست می دهند، اگر بیش از حد بیان شوند.
4. . وادار کردن مشتری به انتظار
این یک مشکل بسیار رایج است، صرف نظر از همه گیر نقاشی نما در زمان حال احتمالاً مشتریان شما را بسیار بیشتر عصبانی می کند، زیرا آنها ترجیح می دهند خانه باشند تا جایی که منتظر صاحبخانه یا دلال باشند تا پروژه را به نمایش بگذارند. ترتیبات و هماهنگی ها را به گونه ای انجام دهید که هیچ طرفی به خاطر تاخیر طرف مقابل متضرر نشود. این برای مشتریان فروشنده شما نیز صادق است. در حالی که خریدار معطل شده است نباید آنها را مجبور کرد در سایت ملک منتظر بمانند.
5. . اصرار به حضور در هنگام بازدید از سایت نداشته باشید
ممکن است خریدار بخواهد از ملک، بدون مشاور املاک بازدید کند. اولاً، اگر به حال خود رها شوند، راحتتر میتوانند در مورد جنبههای مختلف ملک با شرکای خود و اعضای خانواده صحبت کنند. ثانیاً، در طول همهگیری، بهتر است با کمترین تعداد ممکن در تماس باشید. اگر خریدار اصرار دارد که می خواهد یک تور بدون راهنما به ملک انجام دهد، دلیلی برای مخالفت شما وجود ندارد. از آنجایی که همه ما از طریق کانالهای مختلف پشتیبانی مجازی را به مشتریان خود ارائه میکنیم، شما همیشه میتوانید در صورت نیاز و در صورت نیاز با مشتری ارتباط برقرار کنید.
6. . تغییرات لحظه آخری در برنامه ها
مشتریان شما قطعاً آن را دوست ندارند، اگر به آنها بگویید که به دلیل برخی مشکلات لحظه آخری نمی توانید بازدید از سایت را در زمان مقرر ترتیب دهید. همهگیری COVID-19 اکثر مردم را مجبور کرده است که از خانه کار کنند و بین زندگی شخصی و حرفهای خود تعادل برقرار کنند. در این سناریو، وقت گذاشتن برای فعالیتهای دیگر مطمئناً اکنون کار بسیار سختتری نسبت به قبل است.
در حالی که ممکن است چیزی پیش بیاید، اما مجبور شوید یک قرار را در آخرین لحظه لغو کنید و مشتری احتمالاً این را درک می کند، دوره های تکرار شونده چنین اتفاقاتی می تواند منجر به از دست دادن مشتری ارزشمند شما شود.
7. . بحث های پولی را به صورت دیپلماتیک انجام دهید
طراحی ویلا برای یک کارگزار مهم است که ایده روشنی در مورد اینکه آیا خریدار در موقعیتی است که خرید را انجام دهد یا خیر، داشته باشد. پول مهم ترین جنبه فرآیند خرید ملک است. بنابراین، بسیار مهم است که در مورد جنبه های پولی معامله با مشتری صحبت کنید و از در دسترس بودن وجوه مطلع شوید. با این وجود، این بحث باید به شیوه ای ظریف و با نیت واقعی مورد بررسی قرار گیرد. در هیچ نقطه ای از بحث خود نباید به عنوان فردی برخورد کنید که فقط برای کسب امتیاز شما در معامله حضور دارد. کلمات شما باید به مشتری نشان دهد که شما نیز به سلامت او اهمیت می دهید.